-
FAQ - najczęściej zadawane pytania
FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie najlepiej złożyć przez stronę, mam wtedy wszystkie niezbędne dane w jednym miejscu i cały proces zamówienia, jego finalizacji, realizacji i wysyłki przebiega szybciej i sprawniej niż np przy zamówieniu mailowym. Nie przyjmuję zamówień telefonicznie. Telefonicznie możesz ze mną ustalić szczegóły, które później wyślę na maila dla potwierdzenia. Wszelkie uwagi, wymiary, prośby i postulaty możesz wpisać do rubryki “uwagi do zamówienia, która pojawi się w końcowej fazie procesu zamawia. Tu też proszę wpisywać dane do faktury jeśli jest potrzebna.
Jakie są formy płatności?
Płatności przyjmuje za pośrednictwem przelewów bankowych.
Nie wysyłam za pobraniem. Szyje po przedpłacie.
Jedyny wyjątek to zamówienia opłacane przez Urzędy Gminy. W tym przypadku proszę o wcześniejszy kontakt bo potrzebne jest zamówienie mailowe podpisane i podbite przez Urząd.
Sposoby i koszt wysyłki
W Polsce wysyłam kurierem InPost lub do paczkomatu a koszt to 16-18 zł, paczka do 30 kg.
Przy zamówieniach powyżej 2000 zł wysyłka jest darmowa na terenie Polski.
Za granicę Pocztą Polską a koszt jest automatycznie wyliczany przez system sklepu i zależnie od miejsca docelowego oraz wagi pokazuje się w koszyku kwota.
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia realizuje wg kolejności wpłat lub zamówień urzędowych. Czas realizacji waha się od 5 do 90 dni roboczych. Zależnie od wielkości zamówienia i aktualnego obłożenia pracowni. Pojedyncze rzeczy (do 4 szt tego samego asortymentu) staram się szyć między większymi zamówieniami i one są realizowane zazwyczaj do 10 dni roboczych. Termin realizacji na większe zamówienia proszę uzgadniać przed złożeniem zamówienia na stronie.
Czas realizacji jest też w opisie poszczególnych rzeczy. Czasem bywa tak, że nawet drobne zamówienia są realizowane w późniejszym terminie, wtedy informacja o opóźnieniach jest na głównej stronie.