-
FAQ
FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie.
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie najlepiej złożyć przez stronę, mam wtedy wszystkie niezbędne dane w jednym miejscu i cały proces zamówienia, jego finalizacji, realizacji i wysyłki przebiega szybciej i sprawniej niż np przy zamówieniu mailowym. Nie przyjmuję zamówień telefonicznie. Telefonicznie możesz ze mną ustalić szczegóły, które później wyślę na maila dla potwierdzenia. Wszelkie uwagi, wymiary, prośby i postulaty możesz wpisać do rubryki “uwagi do zamówienia, która pojawi się w końcowej fazie procesu zamawia. Tu też proszę wpisywać dane do faktury jeśli jest potrzebna.
Jakie są formy płatności?
Płatności przyjmuje za pośrednictwem przelewów bankowych, szybkich przelewów i paypal.
Nie wysyłam za pobraniem. Szyje po przedpłacie.
Jedyny wyjątek to zamówienia opłacane przez Urzędy Gminy. W tym przypadku proszę o wcześniejszy kontakt bo potrzebne jest zamówienie mailowe podpisane i podbite przez Urząd.
Sposoby i koszt wysyłki
W Polsce wysyłam kurierem InPost lub do paczkomatu a koszt to 16-18 zł, paczka do 30 kg.
Przy zamówieniach powyżej 2000 zł wysyłka jest darmowa na terenie Polski.
Za granicę Pocztą Polską a koszt jest automatycznie wyliczany przez system sklepu i zależnie od miejsca docelowego oraz wagi pokazuje się w koszyku kwota.
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia realizuje wg kolejności wpłat lub zamówień urzędowych. Czas realizacji waha się od 5 do 90 dni roboczych. Zależnie od wielkości zamówienia i aktualnego obłożenia pracowni. Pojedyncze rzeczy (do 4 szt tego samego asortymentu) staram się szyć między większymi zamówieniami i one są realizowane zazwyczaj do 10 dni roboczych. Termin realizacji na większe zamówienia proszę uzgadniać przed złożeniem zamówienia na stronie.
Czas realizacji jest też w opisie poszczególnych rzeczy. Czasem bywa tak, że nawet drobne zamówienia są realizowane w późniejszym terminie, wtedy informacja o opóźnieniach jest na głównej stronie.